it's not enough



varit å spått mig. shit, läskiga grejer de där.
jag drog två vänners namn, fick en del funderingar kring det. spåtanten, var inne på samma spår som jag. utan att säga för mycket, så har jag bestämt mig.

framtiden, ska jag plugga tyckte hon, eller det kommer inte bli oundvikligt. jag kommer att plugga och en längre resa kunde hon se också.
att Iglo var en glad hund och mår bra, gör mig glad. lilla totte  ♥
att jag å en vän kommer vara gravid å få barn ungefär i samma period, glädjer mig, att ha någon där å då!

att någon i familjen har ont i armar & axlar stämmer också, helt sinnes. och lite andra små detaljer.
tack T, för att jag fick följa med ♥

men ja, jag har bestämt mig, dags att vända blad..

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag tycker du ska flytta hit till mig så kan du plugga med mig!!:) åå sen kan vi ploppa ut små bebisar tillsammans:) haha låter väl som en bra idée! Jag väääääntar!!:) pussss

2011-09-16 @ 22:03:47
Postat av: Tezz

<3

2011-09-18 @ 10:20:34
URL: http://tezzizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback