Were like brothers

Vad jag älskar lediga dagar! Man är så himla effektiv och orken finns där! Man hinner baka, laga mat, dammsuga moppa handla tvätta & stryka! För att sedan sitta med gott mod i soffan!

Rihanna biljetten löstes in, en halv process bara där! Stackars atg-ombud som måste RINGA till ticnet för att återbetala biljetten!

Nu ligger jag å min man i soffan trots att han inte gjort ngt mer än att varit grinig idag, nåväl de tar väl på krafterna de med ;]

Fredag å kryss imorgon! Vi är totalt sex stycken, men kryssningarna var tydligen fullbokade, så hela båten lär vara full ;]

Jag ville mest säga att det är fanimej skönt att vara ledig, man borde jobba 4 dagar i veckan! =]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback