flyer then night

Okej, mina arbetskollegor ska alltid tala mig in i dumheter, som blodomloppet, vi skulle springa 5 km. Observera att jag var helt otränad då. sagt och gjort vi sprang 5 km och vi kom i mål.. Denna gången ville min kollega ta mig på spinning, "aldrig i hela mitt liv" utbrast ja. Nåväl, ngra veckor senare var dagen kommen och jag sa "ja, vi provar". Jag ångrade mig så fort jag kom dit, jag var också nervös inför detta djävulspass. FEMTON minuter in på passet, 3 låtar, var vi klara med UPPVÄRMNINGEN, gissa hur många tankar som har gått ut å in min hjärna om hur jag ska gå ut för att "hämta vatten" .. "kissa" eller något annat för att kunna smita. Djävulen på cykeln (asgrym tjej på alla sätt) skriker, diggar, hejar, gör allt rätt och skriker KOOOOOOOM IGEN, 40 SEKUNDER kvaaaaaaaaaaaaaaar... och vet ni mina vänner, hur länge F Y R T I O jävla sekunder kan kännas? Nåväl, 45 minuter senare ont i röva å mina lår återhämtar sig.. förhoppningsvis. sååååååååååååååå. ngn som vill följa med näst? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback