should of known you were trouble from the first kiss



hello? 2011, skulle vara mitt år. jag känner mig depp, men det skulle vara motsatsen? 16 dagar har gått av januari och inget direkt glädjande har hänt.

jag har ingenting att se fram emot. inget som får mig att tänka, skitsamma, om 14 dagar ska jag dit, göra det, eller se fram emot det.

vintern är sjukt lång, jag är trött på vädret och vill resa. bara var iväg, ventilera. skratta åt sjuka grejer, tex om räkor är vita eller rosa.

ny jobbvecka väntar och kanske denna veckan, väntar ett positiv besked?
kanske kommer känslan "de går bra nu" att infinna sig snart?

jag är sjukt avis på sebbe som ska till usa, packa med mig?  aja, time to walk the dog :] han får mig glad i själen, bara jag tittar på honom.  ♥


Kommentarer
Postat av: AnnCatrin

vi kan boka in en weekend i sthlm o träffa jossan.. eller underbara götet?! biljetter till rihanna.. om de nu finns kvaaaar.. Im in babyyyyy!

2011-01-16 @ 21:47:53
Postat av: sofia

aw :(

hoppas bra ett bra besked denna veckan!

du kan boka in en date med sofia och maya en dag!

inte som en utlandsresa men battre an iiiingenting!

tur iglo ar dar och brighten up your days!

x

2011-01-16 @ 22:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback