Ingen reklam, tack!

Precis som rubriken lyder! Så står de på min brevlåda då minus tacket i slutet!

För uppenbarligen klistrar man upp en sådan lapp för att man inte vill ha tre ton reklam, men dessvärre är de ett gäng bönder som bor i trappen & somliga roar sig att dra ner denna lapp så att när man öppnar å kollar posten så ligger de just tre ton reklam!

Idag, när jag kom hem dock så hade jag också tre ton reklam! Och då tänkte jag för mig själv att "jaha, dom missade min lapp" men så var icke fallet! För min lapp var borta!
Jag kollade på två fack upp å kände igen min egna skrivstil! Då har den jäveln snott min "ingen reklam" lapp å tagit tejp å klistrar på SIN brevlåda! Vad i!!????

Så jag plockar bort den & visst fan är de min lapp!
Nästa gång jag får reklam kmr all min reklam att hamna i hans brevlåda! Bra så.


Kommentarer
Postat av: ac

Hahaha fyfan. Ansträngande att skriva en egen lapp jävel! Roligt det vore om du gjorde en lapp o la i hans låda med en notis: här får du en egen eftersom du verkade gilla min :D do iiiit!

2011-12-15 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback