jag ger allt, du ger inget.



att hoppa i kryckor ser lätt ut för alla andra. men jag? herremingud, både träningsvärk i armar & rygg =D och jobbiga är dom. inte nog med att dom kostade mig 160;- så är dom icke sköna.
kanske kan jag slippa dom imorgon?

HH ringde innan och frågade om jag kunde jobba på midsommar, hm, jo jag jobbar inte på mitt ordinarie jobb men att jobba extra är nog bra ! ;P jag meddela jag skulle höra av mig allt efter hur min fot mår.

nåväl, snart blir jag galen. är det inte fotboll hela tiden så är det fanimej det jevla brölloppet som snurrar runt runt runt.

rån i ofm med. time for action tyckte någon och försökte göra ett större uttag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback