suicide next...?

en vanlig dag på jobbet, kan samtalen vara trevliga..
idag fick jag en glad prick som inte fick tag i den han ville ha.
han erbjöd mig en spade & en sandhög till att gräva ner mig själv!
nejtack det behövs inte svarade jag.
det skulle du behövt sade han envist.
 
jag försöker förklara för honom att jag inte kan se vart personen är, i med att dom inte satt något hänvisning/vidarekoppling på sin telefon, men att jag gärna tar ett meddelande och lämnar det till personen han söker.
det har jag redan gjort sa han. men han gav mig sina uppgifter och jag lämnade meddelandet
och önskade han en trevlig dag.


undra om hans samvete hann ikapp han sen?

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det där slår nästan den manliga prostituerade som ringde mig en dag på jobbet. Började som ett normalt jobbsamtal sen helt plötsligt förklarar han att han är prostituerad. Sen ville han ha mitt nr så vi kunde ta en fika en dag och se om vi kanske fattade tycke för varandra.... Han hann även nämna storleken på sin utrustning under dessa minuter... Huga....

2009-05-12 @ 08:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback