I used to save them troubles for another day.



varenda gång mobilen ringer på morgon och jag snoozar sjuttielva ggr tänker jag på blondinbella, den där blondinbella har då satt spår i min hjärna. jag tänker att nu kör vi plåstermetoden.. sen känner jag efter hur varmt & skönt det är i sängen.. å snoozar ytterliggare 5.

varenda gång jag har en deppig dag eller tillfälle.. tänker jag på blondinbella, då hon har sagt att man ska tänka positivt och inte låta det negativa ta över dagen.

yah, right. vad får hon allt ifrån?




erik hassle  >>    ♥  I used to laugh it all.

Kommentarer
Postat av: AnnCatrin

hittepå ; ) meeeen, de är enklare att stänga av klockan o gå upp dirre, än snooozzzzaaaaa!

Så imorn, UPP direkt! =D

2009-03-25 @ 17:41:05
URL: http://anncatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback