fool me once, blame on me



igår när jag var på stan å vandra.. så gick jag och såg en trisslott.. på marken helt oskrapad! ..
så jag böjde mig snabbt ner för å ta den, å började hysteriskt skrapa.. (är det inte så att hittar man lotter så är det garanterat vinst på dom?).. jag skrapade.. men det gick inte...

så jag vände på lotten.. så var det en demonstrationslott! ahhhh tänkte jag.. å la den utanför en butik..så att nån annan kunde få äran att bli lurad! hehehe..


april april.. ? ja nu har jag blivit lurad..

eller som när vi en gång var på ett uteställe och vi dansa å dansa.. sen ser jag en tjugolapp nere på golvet.. jag böjer mej ner för å plocka upp den.. tror ni inte den sitter fasT? (:
ah, dessa luuuringar!

Kommentarer
Postat av: SliZeTheSiZe

Hahahahahahahaha :P





Sv: Ahh säg bara till ;)

2009-02-21 @ 10:38:09
URL: http://slizethesize.blogg.se/
Postat av: Victoria

Haha, 20lappen som ligger på golvet på Piraten, right? =)

2009-02-22 @ 12:53:45
URL: http://wickansplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback