le shåppin, le coffe, le tired


i protest ska jag sluta blogga.. får ju fasiken inga kommentarer. ska jag dra slutsatsen att min blogg suger?
=P

okey, här har ni redovisning av min dag :P
jag vaknade 8.17.. med bröstsmärtor å kli i halsen.. super!
ställde kl på 8.45 å drog mig upp efter det.. duschade, pinkade med iglo, och drog till mami :P
vi for till kristianstad.
där jag köpte  en klänning 349; på h&m.
sen körde vi hem.. jag var trött å utmattad med ännu mer bröstsmärtor =P
någon som vill ha en redovisning av alla mina inköp? hör av er ;D

men tänkte, jag har chans att träffa sandra, and I did.. coffe & sån vad heter det nu.. chåååklamousse.. =D vispad för hand ;) Lily tittade på så snällt så!

efter d for jag hem, å  nu ligger jag här i soffan.. med ngt mindre bröstsmärtor.. men ändå smärta! ouch!
nu ska jag ta å sova, cause im le tired. =D

pirate bay får ett år och 30 miljoner i böter, hur löjligt är det inte?

s l e e p t i g h t d o n t l e t t h e b u g s b i t e .



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

behall bloggeen!

och ga till doktorn ania. snalla.

jag ar orolig har borta. =(

2009-04-18 @ 22:32:33
Postat av: Sandet

hiHI. jag gillar detaljer. valdigt mkt. skriv inkopislista nasta! ;) sluta inte blogga. bratackhej!

2009-04-18 @ 22:54:49
Postat av: Sandet

alltsa inte ironiskt. fortsatt blogga anji : )

2009-04-18 @ 22:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback