dreams they come true, they do.



haft konstiga drömmar på sistonde, att jag var adopterad.. hehe.. besökte min riktiga mamma i polen.. =P
inatt drömde jag att jag hade fått två perfekta hallon.. gissa om jag var besviken när jag vaknade å insåg att dom var borta! =D


varit med sandra & Lily idag .. mys på stan å sen mys här! =) supertrevligt! bara fia som fattas (;
iglo var som en tok när han såg en bäääääbis i soffan, hehe.

såg en jäkla räv på parkeringen, räven jaga katten, katten jaga räven.. försökte skrämma bort räven.. men katten jagade ju räven.. så den får skylla sig själv ifall den blev uppäten! =D

g o o d n i g h t 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej horru ania. vilka konstiga drommar du skaffat dig!

shajt!

men horru ni alla skulle varit har. da skulle vi tagit en latte

i starbucks sen gatt ner till london bridge satt oss vid en pubb

och druckit vin! aaaaaaaaah.

2009-04-17 @ 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback