man, I've been waiting all night now

om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken..?

Nu är det bara en vecka kvar tills vi drar till Cypern.. Jag å johan har tummat på att vi ska springa på beachen varje morgon (yeahright?, som om att det kommer gå)
Fast det hade varit bra och skönt... att ta ett dopp i medelhavet och sen bara lägga sig i solen å sola! SKÖNT!


Var inne på rubb&stubb och bokade en tid till klippning också.. mitt hår lär vara för jekla slitet när jag kommer hem! Men som alla säger.. .. haha nu kommer jag inte på det där alla säger.. ombyte förnöjer.. justja!

annars då? ere för jekla kallt och grått å mulet.. å allt är bara iik å blä? hehe nerå. men det mesta ;]



nu ska jag ut på snabbkiss med piglan.. sen ska vi sooova! =) å imöra ska jag möta upp anki för å fika ;] .. äta bör man annars dör man.

cya.


p.s vart tog vicky vägen, hur ska jag nu följa hennes intressanta liv? :( d.s

None


goooodnight kids.



Kommentarer
Postat av: Daniel

Å vad HÄRLIGT med cypern, e avis!

2008-09-26 @ 02:19:36
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: sofia

aah aet. later underbart ju! (aven om jag hade hoppat joggingturen pa bechen men still...)

har ar det gratt och mulet aswell.

ge mig solsken!!

xxxx

2008-09-26 @ 11:05:56
Postat av: Gubben

Se en leende joggare?Det beror på att munnen låst sig för honom och han är för trött att göra något åt det.

INTE ETT DUGG AVUNDSJUK PÅ DIN RESA:(

Ps Ha det bra:)

2008-09-26 @ 19:07:43
URL: http://mhats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback