whatsup with that?



igår var vi på grill fest.. haha.. mmmmm grillat är gott! eller hur ac?  sen blev det även utgång.. =D crazy mf's ute.
men jag börjar bli van på skitstället Compagniet ;]
jevla snille som trodde han skulle få napp på sitt spö.. hah.. han var helt wacko! rantade runt runt mig.. och trodde verkligen han skulle få till det! vad tänker män i35+ åldern egentligen? att flickor som jag vill ha sådana geeks? come on...... think twice.

justin timberlake på Mtv.. mmm dregel dregel... han med lite glasyr på.. mmmm...
har solat typ en kvart på balkongen.. vid såna lägen önskar man att man bott antingen utomlands eller i ett hus =D




känns som vi ätit typ 2 kg godis denna helgen! hehe.. =)
jaja nu ska jag avsluta mitt meningslösa inlägg!
ut i solen!
tjing!


Kommentarer
Postat av: Ida

Min egnelska suger =) vet om det men lovade min mor att skriva på engelska ändån =)

2008-05-12 @ 19:45:23
URL: http://kidassticksida.blogg.se
Postat av: nadja

hej tjejen fin blogg du har. ska tipsa mina vänner. Kram o gonatt Nadja

2008-05-12 @ 22:21:36
Postat av: Nathalie

haha , jag älskar godis , ha en trevlig kväll :)

2008-05-13 @ 18:55:22
URL: http://natthaliiees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback