let me see you woooork it!



well well.. jag hinner knappt andas. så mkt jobbar jag =P nej, men blogga hinner jag inte.. jag är ingen blondinbella som kan liksom blogga när som helst.. och tjäna pengar på det.. och gå på lyxiga middagar.. å få goodiebags.. nej nej.. jag tjänar varenda öre själv.. och jag är snarare den som serverar blondinbella en dinner och en (alkoholfri) drink! =D

anyhow, mycket att göra på jobbet känns inte som man gör annat! har inte träffat min babe påååå skiiiitlänge känns som evigheeeeeeter kan inte minnas ens när? när såg vi sist ac? va va va ?en månad sen? det känns så iaf!
tur vi har en weekend to spend! oh la la! =)

en gäst igår;
what type of meat is it?
ehm....
is it beef?
yes it is beeef! the back of the animal! =D haha

vad jag ville få fram med denna söta konversation var att det var RYGGbiff... anyone?

jag är så jevla grym på engelska! någon borde ge mej en kurs extra, någon? någon?
nene skit iatt då! im off to bed.. kl 12 ska jag jobba igen till 00-01. Im gonna be a millionare. Not.
Ekonomisk oberonde kommer jag bli? kan ni låna mej en varsin femma?

Ciao SexyMf's
pöss pöss pöss pöss pöss pöss


Kommentarer
Postat av: AnnCatrin

haha jag minns knappt heller när vi sågs sist.. eller jooo, förra torsdan.. en helt fucking jevla vecka sen snart! WF =D därför jag har sån abstinens.. aaaaaah =P



gbg, heeeere we come.. sooon =)

2008-05-28 @ 12:03:30
URL: http://anncatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback