känn ingen sorg för mig i göteborg

på helgen drar vi till götet! oh i love götet! alla vet att jag love götett! att jag vill bo i götet! right right right?
vi ska åka karuseller shoppa.. äta bo på hotell... äta hotellfrukost.. ooch äta mer.. och shoppa ännu mer! mmmm! loves it!

jag bör stanna i göteborg.
göteborg ♥ me
me ♥ göteborg

det är konstanterat!




idag ska jag jobba. fast jag inte vill jobba. men ska man kunna åka på mini resor, måste man jobba. jag orkar inte jobbba, men jag orkar göteborg. funny funny !

smell yaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: sofia

niice med weekend till gotet!

undra om vi nagonsin kommer bo dar allihop

som vi sa for laaange sen?

ngnstans inuti mig tror jag faktiskt det! =)

dromma kan man ju alltid! <3

2008-05-26 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback