dam dam trummvirvel!



vinnaren av intensive blondering är! ----> LINN
natural& easy vann---->  REBECCA

svaret på frågan var; 1987!


jag kontaktar er så fooort jag har kommit hem från jobbet! OM adress och grejer :]
OM ni inte ser det själva.. (ni kan slänga in adress & sånt som kommentar, så visar jag inte det publikt)

många grattis! =)))

vad ska priset vara i nästa tävling?? ni har inte svarat på det!
tänk över det.. och säg vad ni skulle vilja ha som pris!

nu ska jag till jobb! Hörs efter det sexycitos!

Kommentarer
Postat av: AnnCatrin

Jag som ville vinna den färgen alltså =P Aaaaah! Nu måste vi köpa nya ania =D haha! fniss fniss

2008-05-22 @ 18:11:58
URL: http://anncatrin.blogg.se/
Postat av: Jens

vem fan e du

2008-05-22 @ 23:29:43
Postat av: Bella

asg. näää, men hon kan ju be om en morot, så hon kan få till de lite. skratt

jäkla fisk tant.

nu gillar jag inte barn eller tanter. :p

2008-05-23 @ 11:04:15
Postat av: sofia

vaa? vad ar det for tavling?

xxx

2008-05-23 @ 13:00:36
Postat av: J

Bra blogg :)

Kolla gärna in på min blogg :)

Kram

2008-05-23 @ 18:37:26
URL: http://jahwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback