Blommornas språk


Orange Blomma - kort & gott jag är din vän
Röd Blomma - kommer det någon med en röd blomma betyder det att den längtar efter dig
Lila
Blomma - behöver du önska någon lycka till så ge en Lila blomma
Mörkröd Blomma - betyder att han/hon väntar på dig

antal i blommor spelar också roll :)

1 - ge En blomma till den personen som är ditt allt
2 - Vill du resa bort med någon ge den personen 2 blommor
3 - kommer ni ses igen? fråga med 3 blommor
4 - fyra blommor betyder att han/hon ser upp till dig och är dig tacksam
5 - jag gör vad som helst för dig
6 - tvivlar du på han/hons ord? ge 6 blommor
7 - jag älskar dig
8 - jag förblir dig trogen intill döden
9 - vill du vara ensam med personen? ge denna person 9 blommor som en hint
10 - Wanna marry me?

(telenor.se)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback