chippendales vs panncakes

vilken ger längst tillfredställelse?


4 heta grabbar med 6 packs.. gör allt för att få dej våt i trosan och svettig ;]
vs
göra pannkakor med sylt på..


image19 vs image20


grabbarna ser goda ut... pannkakorna ocksåå men .. jag tror grabbarna vinner ;]
båda går ju att tas med grädde på! hähä.

grabbarna har en snabel och kan dansa med .. det kan inte pannkakorna..


grabbarna får man endast ta på om man blir uppdragen på scen... pannkakorna får man ta å äta hur många man vill.


grabbarna behöver ingen förberedelse.. det gör the panncakes.. man ska göra smet.

slutsatsen är väl att man blir minst lika svettig av att se och tillaga dom ;)

chippendales vinner. men det visste ni ju redan! =)



image21


 

haha raaaaaaaaaaaaaaaaawr, come to mama ;]
 nu ska jag fortsätta att njuta av mina panncakes..


 


Kommentarer
Postat av: Gubben

Pannkakorna låter bättre tycker jag:)

2008-03-14 @ 20:00:06
URL: http://mhats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback