är inte nosen tuff ?


jo nosen är tuff. hah. so go buy it.

ac tog mej på äventyr som hon alltid gjorde i början av vårat äktenskap.. eftersom jag klagat så.. att hon aldrig gör något mer med mig = D
nu när vi varit gifta i många månader.. =) så hon kom med silvriga faran... och plocka upp mig så foooor vi! =)

många tack många tack. you know what I mean! its ALWAYS better, when we're together. ♥♥♥


vi var lite överallt, sävsjö.. lammhult.. växjö.. ja Gud vet vart.. ;p med 140 på auuutooobahn kommer man långt när acdc köööör! (=
inget blir som man tänkt sig, så ingen mening att planera något i fortsättningen! hehe.... =)
det måste göras om dock! haha

sen åkte vi till mami & papi ♥ där fick vi mat o massa annat gott! =) jag å daniel var å kasta snöbollar på varann.. tills han börja kasta isklumpar på mig.. aj aj. och så hade han vantar och det hade INTE Jag.. svinkallt om händerna.



hela dan fick jag mitt kära namn AIIINA!
nu ska jag nog ta o sola.. om jag orkar..

mvh aiiina! (jag stavar ju inte med J ) ;P





Kommentarer
Postat av: sofia

aaw. snobollskrig ar ju fan kul ju!
kul att ac tog dig pa aventyr =)

xxxx

2008-03-23 @ 21:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback