I want u to fall



Oh I love göteborg! det har jag sagt innan va? =)
vi shoppa, drack vin (vuxenpoäng), åkte vagn & var på liseberg! =D
ac gick å köpte nått å dricka på liseberg så jag satte mej på en parkbänk.. så kommer d fram en snubbe i typ 45+ åldern och säger såhär;

är det ida? (tittandes på mig)
nej
Vad heter du?
ania.. :P (trög som jag är säger jag det)
jaha vad ska du göra idag?
jag ska umgås med min vän (kollar mot ac.. var är hon typ? )
jaha! ska vi ta en öl då?
ehh nej det ska vi INTE..
nehe... men vetu.. du har väldigt vackra ben..
mm tack
vad har du för färg på trosorna? svarta?
jag bara haha neeej.. (sen satt jag å tänkte vad jag hade för färg.. trög som jag är!) =P
vita?
Nej..
okey.. hejdå!

sen gick snubben.. vadå wacko jacko! =P





sen hände en skum grej på donkan med.. en man ganska rund.. hade typ svimmat eller nåttt.. knappt rört sin hamburgare.. så han satt nere med huvudet.. massa folk stod å kolla åt d hållet.. så jag å ac gjorde d med..
någon tillkalla väktare.. och dom försökte få liv i honom... utan någon lycka! :S
så höll dom på å kolla typ pulsen på honom och sånt.. men han vakna inte.. så dom försökte lyfta honom och få ut han ur donkan.. men han var för tung.. så dom satte han på golvet.. och la han sedan i framstupa sidoläge.. (framsido stupaläge som ac sa ;P)
så fråga jag kassörskan om dom tillkallat ambulans för han verkade inte vara vid medvetande.. ah jag tror det..fick jag till svar.. ah anyhow.. nu kommer vi till det sjuka!
vi hör något som rullar in..och så kommer väktarna med en PALL! en truckpall med en plastpall på! lassar på han där å kör ut honom med den! hur jevla insane är inte that?
sjukt förnedrande..

vi hade det bra iaf.. sängarna på hotellet var så jekla sköööööna! men sjukt varmt i rummet!
 ac har lärt sig hur man tolkar vagnarna i Göteborg.. station A är - at town
och B är -back haha..
C, D, E, F då? ac ? =D


idag har vi solat.. och ett försök till första doppet.. men brrrrrrr.. freaking cold! det får nog vänta lite! =)


Cuuuu! =)

Kommentarer
Postat av: sofia

oj.. vilket freak.. snubben som fraga ilken farg dina trosor var.. ehh.. come on.. get a life.

och macdonalds.. overlevde han? =( shiit.. kanske fick en hjartinfarkt?

aah.. idag har varit mys.. har klippt mig med! yeeha.

snart ses vi aet. xx

2008-06-04 @ 21:55:03
Postat av: Sofie

haha låter sjukt kul :)

2008-06-12 @ 14:46:33
URL: http://drinkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback