your candles burned out long ago



då har jag lyckats att klippa klorna på iglos.. tänk att han gick med på det.. med många om & men.. men till slut så... mammas lilla pööjk! =)
han var inte glad i början!

sen efter d som belöning har han fått godis å massa bus.. så nu sitter jag här svettig å grann... medans han sussar.. får väl dra fram dammsugarn med å.. fixa lite... så lyxlirarn här hemma inte behöver städa på sin första semesterdag.. ne jag är inte alls avuundsjuk.
jag ska nog fixa en lista till honom på vad som ska göras varje dag ;)

några askar med hallon hade suttit fint! mmm gott :)
har redan ätit en.. man jag har nog hallonmani! =)
kvavt är det! så får väl ta en dusch sen!

solade ju solarie igår.. men ack.. all färg rann nog av tillsammans med svetten.. för jag fick då inget! nåväl, man kan inte få allt på en gång.. så får väl nog lägga lite mer tid på det dära =)


cy =)




dont wanna beee yoooou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback