The nights are getting darker



annakarin fick sota för sin mobbning i gymnasiet.. hon mobbade en viss person (läs; mig) att jag såg ut som en geting i min vintermössa..
å  vips satt det en geting på hennes lår.. å hon blev getingstucken! nåväl.. =P




vi har stekt på sandviken idag... å det är så varmt å skönt.. ja på land alltså.. dock inte i vattnet.. fifan. man längtar ju till turkey! =)
brorsan ska visst åka några dar innan oss... med sin fru =D..

annars är de bara jobb.. jobb jobb jobb... fittmkt timmar.. och folk som är otrevliga.... klagar på att maten är FÖR varm.. osvosv...


cu bitches... eller jag menar gummor! =)

Kommentarer
Postat av: AnnCatrin

de gör mega kalas ont. aj aj aj =P jag ska skratta när de är en som biter dig.. din usling! eller jaaa, den biter så klart inte en av sig själv =D hahahahahahaha! I´m so funny.. puss på dig gummaaaan! =D

2008-07-30 @ 22:24:00
URL: http://anncatrin.blogg.se/
Postat av: Sofie

tack :) det är köpt på cervera

2008-07-30 @ 23:01:47
URL: http://drinkit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltid någon som ska klaga, tyvärr. Är de inte för varmt så e det för kallt. eller så är de ett pubishår i potatismosen.. ååh att folk ska va så petiga ;)

Kram Linda

2008-07-31 @ 11:16:13
Postat av: Sofie

Grattis du har vunnit Vitalsim värde 500 kr! Produkterna kommer att skickas till adressen du angivit inom 2 veckors tid.

Lycka till med hälsan!



Ha en fin dag kram Sofie & Sofie

2008-07-31 @ 20:45:00
URL: http://drinkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback