my heart can possibly breake


Idag har vi shoppat.. ne johan har shoppat! =P hehe..... nej jag köpte ett par skor å bh&trosor!  inte illa huh?
johannis köpte en skjorta och shorts!
sen har vi ordnat presenten med till 50 års kalaset! loves it!

jag serverade chippen för någon dag sen..hehe.. tog även hans autograf! å hans söta brud var med :) oksana :D
fint väder har d varit med, man ska bara vara ledig!



s&s är i sweden med får se om vi hinner trycka in dom i veckan! 50års kalas på lördag med.. stressigt =)

aja.. ska nog glutta lite tv nu.. för ovanlighetens skull!

cu .. eller ja vi hörs nog =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

snygga skor och vad ar det jag ser! har du harforlangning det var som tusan. snygging!

2008-07-05 @ 09:01:15
Postat av: sofia

vilka frasiga skor! me like!

men horru nar ska vi ses egentligen? ikvall vet jag ju inte om vi kan.. ah suck.

men imorgon, mandag, tisdag? WHEN aeet, WHEN?

kramar!

2008-07-05 @ 14:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback