7:e februari 1987

yep, uve heard me. livet går utför..ner ner.. bara ner.. :/

jag fyller gammal, och börjar få åldersnojja!!

mygOd. d kunde väl slutat vid 20 års åldern? kunde man inte bara stannat där? would be nice! I guess I shouldnt complain!


image9



anyhow, idag har vi varit i kallekrona som vi mention innan.. nailsen är done.. and i love them of course. we did some shopping to! lite saker som behövdes :) å så har jag beställt lite grejer på hm.se :D


image10



idag fyller jag som sagt år, och det gör även JC's brors dotter..isabell 1 år. tänk att jag är 20 år äldre. ännu ett mygod. så vi ska dit å äta gott!

Sen sitter man här å åldersnojjar sig.. varför i fan lever man? Vad får man ut av deT? Jag kommer ju ändå dö? Jag är bara ung EN gång. Jag fattar ingenting.


idag har vi tränat.. hoho =) that was nice.. svettigt och härligt.

nu ska jag å iglo ut å kissa å sen sova.


idag, är det min dag.. å lite isabells.. men jag föddes ju först ;]



cu tomz. sleep well sugarhuns.


Kommentarer
Postat av: AnnCatrin

Wooohooo! CONGRTAS HONEY

2008-02-07 @ 08:43:05
URL: http://anncatrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback