Julfesten ala Port Family


yesbox, igår var d dags för julfest! hur trevligt som helst.. verkligen jättearrangerat och jättekul!
Svenne & resten hade fixat det tokbra!!!

alla fick ett varsitt julpass där det stod vart man skulle gå.. typ gå till rum 105.. så satt det massa annat folk..som en liten mini förfest. och sen var d dags för maten.. värsta tacobordet ala mexiicana... å tequila på det såklart! och sen en liten annan förfest med annat rum å därmed annat folk! =))

24.00 hämtade taxin oss ... vi åkte till Harrys och vippen! där det serverades champagne å massa andra drinkar... =)
jag höll i mitt glas.. å såklart stötte någon till mig på dansgolvet.. typiskt.. så allt flög på min klänning =P

anyhow.. kl 2 var det dags å kila sig hemmååt.. så jag gick.. å gick.. vägen kändes som en evighet..
jag var trött å full.. ville bara lägga mig.. ståendes, sittandes på en trottoar whatsoever... =)
jag kom hem åt å la mig i sängen..  fick vatten till sängen och drack lite... ställde det i armvecket, och råka somna... och så vakna jag av att sängen var blöt. =)


min moster dog 60 år gammal, av en hjärnblödning igår. hello sad christmas. Vila i frid. ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

Om man inte väntar tills sidan laddat så funkar det inte att öppna bilder.. Annars lär det vara någon inställning på din dator för det funkar på både min och J:s dator...

2008-12-21 @ 15:26:23
URL: http://wickansplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback