promises dont last forever



åkte till mami å hämta henne sen åkte vi till syrran as a suprise!!
hehe.. glad hon blev ;) vi fika å snacka lite.. sen körde jag å mami hem å handla.. sen ser jag något på Iglos.... nått rött.. å typ blod på tassen.. kollar upp det.. så ser jag läppen har blivit biten av nått.. ringer varenda veterinär kändes det som.. ingen hade jour eller rådgivning på en helg.. hur kasst är inte det? fick nått nr av 118118 å då svara någon trevlig snubbe...

ah nu ser jag iaf.. att det nog inte är något getingstick..ser ut som nån köttbit.. oh panik typ.. stackarn.. på båda läpparna.. äre inte bättre..får vi åka in med honom! :(

helgen är snart förbi.. .. det enda som susar så snabbt förbi...
nu äre sovdags. godnatt..♥



Kommentarer
Postat av: AnnCatrin

min iglos <3 staaaaackarn..

2008-08-17 @ 07:46:17
URL: http://anncatrin.blogg.se/
Postat av: sofia

lat som en bra dag =)

neej stackars iglooo. hoppas det inte ar ngt allvarligt eller ngt som gor jatteont =(



xx

2008-08-17 @ 11:56:40
Postat av: Sofie

tackar :)

2008-08-17 @ 13:48:30
URL: http://drinkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback