make it work



idag har jag städat hela lägenheten.. å tvättat upp 4a maskiner!
svettigt men skönt när det är klart!

idag fick ac semester.. å det är bra 9 dagar kvar till turkey ;]


idag när vi skulle till tvättstugan jag å johan.. han skulle till sopstationen och jag till tvättstugan.. så hör jag han skrika mitt namn högt! å jag fattar ingenting.. sen ser jag iglo i full faart... wroooom emot mig.. kopplet hade släppt.. hehe..
så sa jag stanna.. och sitt.. å hunden klara det det! åååååh vad mamma blir stolt över honom! =)
jag har verkligen fått pli på piglan! =)
lilla söta iglopiglo!

nu äter jag honungsmacka.. ah verkar vara smått allergisk mot honung på mackor.. känns som jag svullnar upp eller så..
what to do!

bara 9dagar kvar nu! =) nu ska jag kolla forexs öppettider!

Kommentarer
Postat av: AnnCatrin

Semester jaaa de måste firas =P

2008-08-20 @ 11:26:07
URL: http://anncatrin.blogg.se/
Postat av: AnnCatrin

Duktig Iglos är också.. Min maaaaaan <3

2008-08-20 @ 11:26:33
URL: http://anncatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback