Im not saying she's a golddigger..



idag har vi varit hos mamuszka..♥ =) hon bjöd oss på middag och massa gott! mums! =) why does food taste better hos mami?
sen åkte vi till ryd.. för å hämta upp syrran å köra till ikea... varför är det alltid så jekla mkt folk där?
värsta köerna all over the place.. köpte bara nödvändigheter..


sen åkte vi hem å hämta iglo hos mami igen.. dom hade varit och plockat svamp.. hehe.. Iglo var helt slut efter svampplockningen =P
nu sitter vi här.... å hela dagen har rusat förbi!


nu är det bara 4a dagar kvar tills vi åker.. och brorsan är ju där nere nu.. han har rapporterat att det är sjukt varmt! =) åååh jag som ÄLSKAR värme : D

imorgon är d luggservice på rubb&stubb.. så jag får den någorlunda normal.. =P på onsdag ska vi ha nailsen done.. sen är vi redo fööör turkey! =)

snackar med fia på msn! oh! trevligt som tusan :)


hörs vi some other day. =D

Kommentarer
Postat av: Sofie

jaha då förstår jag, det brukar vara så på större ställen ja.. jag får äta vad jag vill så jag har ingen ursäkt iaf :)

2008-08-25 @ 08:59:19
URL: http://drinkit.blogg.se/
Postat av: sofia

men du aet.. det ar sadar pa ikea pa sondagar.

sondag ar verkligen en ikea dag..

jag hade ocksa jattestor lust att aka till ikea igar. lustigt men sa ar det bara =) aaah. jag vill ocksa ha mina nails done, aka till turkiet och traffa er!! hur gammal ar daniel nu forresten?

hehe har helt glomt bort!!! =) kan han vara 6?

sandra tippade pa 9? haha vi har nollkoll!

kramaar

2008-08-25 @ 10:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback