Vad är du inte nöjd med i ditt liv?



  • alla har ett liv på denna jord.
    alla saknar säkerligen något i deras liv.

    - mer cash?
    - mer vänner?
    - pojkvän?
    - fritid?
    - jobb?

    vad går livet ut på egentligen ? varför fick man ett liv? 
    att banta hela livet, för att nå idealet? för att känna sig snygg och få på sig den där tröjan? 
    att tjäna cash så man blir skitrik och kunna köpa lycka?
    att ha en pojkvän/sambo/man som du delar med dig av allt?
    att ha vänner att kanske gå ut och roa sig med?

man saknar det man inte har och det man har vill man inte ha?

kommer man till någon punkt i livet där man vaknar upp? och faktiskt gör något av sitt ENDA liv?  det man snackade om när man var liten.. 'när jag blir stor ska jag...'

allt går som en rund rund rund cirkel.. en del är nöjda med svensson liv.. en del inte.

när är du NÖJD?


Kommentarer
Postat av: AnnCatrin

En blandning av allt de. vänner, cash och en man! en riktig man. med stake, och bra gener =) Iiiik! Då har mitt liv nått perfection!
love

2008-04-03 @ 00:06:06
URL: http://anncatrin.blogg.se
Postat av: Madde

Jag önskar att jag fick fler timmar på mitt jobb. Hatar att gå hemma och inte göra något. Som det är nu så jobbar jag max 8-10 dagar i månaden. LÅÅÅÅNGTRÅKIGT!!!

2008-04-03 @ 09:00:10
URL: http://angelwing.blogg.se
Postat av: Victoria

Varför sträva efter ngn sorts perfektion man kanske aldrig uppnår?
Pengar råder man själv över, det går att fixa ett jobb eller skaffa sig en utb. Vänner råder man också själv över, är man trevligt å utåt får man vänner. Pojkvän är ngt som bara kommer. Sen om det kommer när man är 35 eller 15 spelar inte så stor roll. Man ska ju inte bara kämpa desperat för att man vill ha ngn.
Det jag vill komma fram till är att man själv bestämmer sitt liv å att inget är omöjligt! Bara man själv vill så går allt.

2008-04-03 @ 12:41:31
URL: http://xanthine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback