search your heart, search your soul



idag har fisklinan varit här och vi tog en runda på stan! =) hon hitta som vanligt något .. den shoppisen! =) det var varmt ett tag, men sen börja det blåsa.. å vi var nog för lättklädda =D hehe.. folk börja stirra på oss som vi vore monster!


jag har precis städat min garderob och gjorde ett fynd! =D jag hittade ett par nya öronhängen som jag köpte i göteborg förra året! =) woohoo!   ge mej en större garderob tack! bah!

snart är det väl sovdags... för jag är sjukt trött! =)

sovgott! puss! ♣

Kommentarer
Postat av: Sofie

hej tack för förslagen, en del har jag redan med och de andra har jag dessvärre inte druckit, så jag kan ju inte ha någon åsikt om dem. Nej jag är inte bartender, har bara ett intresse. :)

2008-04-22 @ 08:27:04
URL: http://drinkit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback