samtal med mamma på stadium


jag har ju som sagt tatuerat mej en stjärna på foten, men mamma har inte vetat något.. haha
idag på stadium så prova vi skor.. å jag såg att hon råka se min tatuering..

Mamma; vad är det där? en tatuering?
jag; jag bara ja, hehe och skrattar..
mamma; oh jisses... vad tar du dig till?
jag; haha, jag kunde ju tagit en värre.. jag är faktiskt 21 mamma =D
mamma; Ja muttrar hon men iallafall..

sen så var hon väl ändå med på noterna.. sweet =D haha.. ♥♥♥♥


kristianstad idag.. vi köpte en leksak till Iglo också :] såå glad blev han när vi kom hem! =)
hos mami är det bäst....




Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag skulle också vilja ha en liten stjärna, hur stor är din ungefär?

2008-04-18 @ 12:07:44
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se
Postat av: jennifer

åh okej :) jag skulle vilja ha min vid revbenen. Har du fyllt din eller är det bara konturerna?

2008-04-18 @ 14:35:39
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback