run bitches run



idag har aceliac varit hääär och vi har såklart promenixat.. idag blev det så mkt som 1 mil... :) 
vi bergsklättra  också.. hah.. hon tog mej på  något ställe vi inte kunde komma ifrån! äventyr kallar jag det!

efter det gick vi på coop forum å skulle laga någon mat :O) vi valde mellan order in pizza eller pannkakor... hehe och det blev pannkakor .... funny huh!?
vi kollade Good Luck Chuck... hehe och det var faktiskt bra! =)

när jag hyrde filmen sa snubben i kassan
'du har lämnat en film för sent en gång så du får betala 20 kr extra'
Jaha vilken film då?
'sliter, (eller något sådant) sa han och titta på mig'
vaaaa är den sliten sa jag? haha
'nej sliter mummla han'


sen fick jag betala.. haha..inte för jag minns vilken filmfan det var men anyways! =D gjort är gjort!
imorgon är det magdas födelsedag.. happy birthday to henne! ♥


med super snygga jessica alba.. grrrrr ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback