describe a feeling; emptyness


vi har lämnat lille Iglo hemma.. och han saknas så! Guuuud vad man kan bli fäst vid honom! jag ringde mamma när vi kom hem.. då sa hon att han stod vid fönstret å titta.. hmm! vi har inte övergett dig.. vi kommer snart igen!

?

jag har sån här panik-ångest-ensamhet känsla.. något saknas och det är såklart Iglo. Sen tänker jag på flyget, what If det störtar liksom?.. om vi gör.. så tell everyone.. att jag älskar dom mest i hela världen. Visa mina föräldrar denna blogg isf! =P
men det kommer nog gå bra.. bara jag som har sån dumma känslor.

?

vi ska köra kl 02.20 och jag har inte sovit något alls.. haha.. jag e sjukt trött och snark! zzzz... hehe.. men jag bestämde mej för att göra naglar.. haha.. sen blev dom inte bra.. så jag tog bort dom! å nu är jag här! ska platta håret å gå å lägga mej..en timme! sov gott


?

CU in a week! love uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu all!
Cypern here we cooooooooooome! :D:D:D


Kommentarer
Postat av: Gubben

Ha det så skönt!

2008-04-28 @ 23:11:08
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: sofia

hej!
aa.. fan vad skont att aka ivag till varmen!
aavis! =) men glad for din skull! iglo kommer vara overlycklig nar ni kommer hem igen =)
njuuut av solen! xxxx

2008-04-29 @ 19:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback